Hos oss är det lätt och smidigt att returnera din order om det inte lever helt upp till dina förväntningar. 


  1. Här hittar du din returetikett

  2. Fyll i din information för att skapa din returetikett. OBS! för snabbare hantering av din retur rekommenderas det att du skriver i ditt ordernummer i fältet "Referens"

  3. Skriv ut och fäst returetiketten på paketet som du önskar skicka i retur till oss

  4. Lämna in paketet till valfritt PostNord ombud



Pengarna förs automatiskt tillbaka till det betalkort som ordern betalats med, alternativt till den Klarna faktura som ordern betalats från. Detta görs av säkerhetsmässiga orsaker, för att skydda dig som kund. Detta sker inom ca 2 vardagar efter att vi har mottagit paketet.

Kom ihåg att bifoga följesedeln eller ditt ordernummer i paketet, så att vi snabbt kan hantera din order när den kommer till oss. 

 

Har du betalat med Klarna, så rekommenderar vi dig att meddela Klarna om att du returnerar din order och att din faktura hos Klarna ska pausas, på så vis kan du undgå förseningsavgifter. Du kan läsa mer här:

www.klarna.com/se/kundservice/vad-hander-med-fakturan-om-jag-vill-skicka-tillbaka-min-bestallning/

 


______________________

 

Vill du skicka in varan till oss utan att använda dig av vår returetikett, så är du välkommen till detta. Vi vill påminna om att kostnaden kan bli högre. Skicka alltid som paket och begär ett kvitto med försändelse-ID, så att paketet är spårbart om olyckan skulle vara framme. Om varan skickas som brevpost och försvinner, så kan varken vi eller Postnord spåra brevet och det är heller inte försäkrat, vilket det är om du använder dig av vår returetikett. Kom ihåg att alltid begära att få ett kvitto oavsett om du skickar returen genom oss, eller själv.

 

Returer ska skickas till vår huvudlager i Danmark: 

 

LogiTrade ApS

Damvej 114

DK-8471 Sabro

Danmark